Huom!

Olemme parhaillaan siirtämässä kreikka.nettiä uuteen serveriin, ja samalla uuteen ulkoasuun.

Uusiutumisprosessi vie kuitenkin oman aikansa, joten pyydämme käyttäjiltämme kärsivällisyyttä kunnes kaikki saadaan paikoilleen.

Keskustelu

Suomi-Kreikka-Suomi taskusanakirja

Osta/myy/vaihda/etsi/anna pois ... Kreikkaan ja kreikkalaisuuteen liittyviä tavaroita, tuotteita ja palveluja.

Valvoja: modet

Suomi-Kreikka-Suomi taskusanakirja

ViestiKirjoittaja Frappee » 14.07.2018, 10:04

Olisikohan kenelläkään kreikan kielen opiskelun lopettaneella tällaista sanakirjaa joutavana ja hyväkuntoisena hyllyssä. Taskusanakirjan koko noin 12 cm x 9 cm x 4 cm. Minulla on niitä kaksikin ja huonon sidonnan vuoksi molemmat enemmän tai vähemmän irtolehtipainoksia. Käytän sitä lähes joka päivä. Voin maksaa 10 euroa ja postimaksun. Avattuna sen paksuus ei ylitä 3 senttiä.
Frappee

Re: Suomi-Kreikka-Suomi taskusanakirja

ViestiKirjoittaja Themis » 14.07.2018, 14:36

Ei pysty luopumaan, vaikka käyttö on paljon harvempaa. Onko noista painokset loppu? Kirjoituskone minulta voisi joutaa.
Themis

ViestiKirjoittaja tupsukka » 10.08.2018, 22:10

Ostin äskettäin Itiksen Suomalaisesta kirjakaupasta suomi-kreikka-suomi -sanakirjan, hinta 9.95. Niitä on siis varmasti saatavilla yleisesti. Itse etsin silloin sellaista lomafraasisanakirjaa, jota Eila Maljonen oli suositellut. Eipä löytynyt. Oma kirjani jäi toissavuonna Korfun saaren Dassian kylään kodikkaan Lola-hotellin henkilökunnalle. Toivottavasti se edistää heidän kielitaitoaan.
tupsukka

ViestiKirjoittaja Frappee » 11.08.2018, 13:54

Etsin tätä yhtä tiettyä mallia, joka sopii minun käteeni. Se on loppuunmyyty aikoja sitten - en ole löytänyt kirjakaupoista, en nettidivareista, en huutonetistä, tori.fistä tai mistään muualtakaan. Ilmeisesti en sitten täältäkään.
Frappee

ViestiKirjoittaja -AJ- » 19.08.2018, 13:49

Arvaan, että etsit sitä yhtä ja ainoaa hyvää pientä sanakirjaa. Se on harmi, että sitä on niin vaikea saada. Mulla oli tuuria joitakin vuosia sitten, kun opiskelukaveri löysi sen mulle jostain divarista. Saisikohan niitä sun kahta korjattua tai korjautettua jossain?
33x Kreikassa, 54 saarta, 351 yötä.
Instagram: picsofgreece2017
-AJ-

Paluu Markkinat