Huom!

Olemme parhaillaan siirtämässä kreikka.nettiä uuteen serveriin, ja samalla uuteen ulkoasuun.

Uusiutumisprosessi vie kuitenkin oman aikansa, joten pyydämme käyttäjiltämme kärsivällisyyttä kunnes kaikki saadaan paikoilleen.

Keskustelu

Skiathos 2019

Valvoja: modet

Skiathos 2019

ViestiKirjoittaja tupsukka » 05.05.2019, 15:12

Lähtöpäivä 30.5. lähestyy ja alkaa jo vähän poltella. Valitsimme tämän saaren sen takia, että emme vielä siellä ole olleet. No, paitsi jokunen vuosi sitten piipahdukset Skopeloksella käydessä. Hotellimme on Skiathos Somnia, eli lähinnä lentokenttää AM:n hotelleista. Olen haeskellut kävijöiden kirjoituksia kohteesta ja lukenut, että siellä on paljon korkeuseroja. Koska olen koko talven ollut varsinainen sohvaperuna - kutonut sukkaa ja pelannut pasianssia - olen nyt käynnistänyt kuntokuurin: Kiipeän rappukäytävässä portaita edestakaisin (asumme melko tasaisella maalla). Jospa sitten ei tarvitsisi siellä päässä niin kauheasti läähättää. Jotkut ovat kirjoittaneet, että viikko siellä on aivan riittävä aika, mutta me olemme kolme viikkoa. Tuskin se on meille liian pitkä aika, sillä laiskotteluun tässä on vuosien mittaan jo oppinut. Täytyy alkaa sovitella lomavaatteita; mahtuneeko mikään päälle.
Voi vitsi, kohta mennään! Katsoin äsken, että jokseenkin kaikki matkat "meidän hotelliin" on myyty.
tupsukka

Re: Skiathos 2019

ViestiKirjoittaja tupsukka » 07.05.2019, 14:40

Jatkan vielä. Onko kukaan käynyt Voloksen kaupungissa mantereen puolella? Ja miten laivamatka meni? Entä onko Skiathoksen kaupungissa ukkokuppiloita?
tupsukka

ViestiKirjoittaja tupsukka » 29.05.2019, 20:35

Jahas, kenelläkään ei mitään sanottavaa. Mutta arvatkaa; kun tulen sieltä pois, niin minulla juhannuksen jälkeen on.
tupsukka

ViestiKirjoittaja Stefanos » 30.05.2019, 08:57

Huomasin miten järkyttävän kauan Skiathoksen matkastani on. Tuskin muistamani asiat ovat enää ajankohtaiset. Youtubesta löysin sinne lataamani videon pätkän:
https://youtu.be/Mf5jDy-hEA4

Hyvää matkaa sinulle!
Stefanos

Paluu Skiatos