Huom!

Olemme parhaillaan siirtämässä kreikka.nettiä uuteen serveriin, ja samalla uuteen ulkoasuun.

Uusiutumisprosessi vie kuitenkin oman aikansa, joten pyydämme käyttäjiltämme kärsivällisyyttä kunnes kaikki saadaan paikoilleen.

Keskustelu

Hotel Rezi

Valvoja: modet

Hotel Rezi

ViestiKirjoittaja mibba » 11.01.2019, 15:33

Kovin on hiljaista palstalla, mutta kyselenpä silti, löytyiskö Rezissä olleita ja mielipidettä kyseisestä hotellista? Eniten mietityttää, että varatako kahden hengen huone vai yksiö? Yksiön haluaisin mieluummin, mutta mietityttää lause: Osa yksiöistä on maatasossa, ja ne ovat takapihalle päin. Lisäksi löysin kommentteja, että saattavat olla osittain maantason alapuolella?

Aiemmin olen täälläkin tainnut vannoa Valtos Beach hotellin nimeen. Viime vuonna saatiin hotellista niin surkea huone, että en olisi voinut uskoa niin surkeaa huonetta löytyvänkään.. Törkeintä mielestäni on, että samalla rahalla saa super kivan huoneen tai todella ala-arvoisen huoneen. Vaikka usean vuoden oltiin hotelliin tyytyväisiä, niin viime vuoden jälkeen emme halua hotelliin enää palata. Niinpä nyt pitäisi löytää uusi suosikki hotelli ja ajateltiin nyt kokeilla majoittumista keskustan puolella.
mibba

Re: Hotel Rezi

ViestiKirjoittaja Themis » 14.01.2019, 17:16

Rezi on mielestäni ainakin hyvässä paikassa. Ei ole pitkä matka keskustaan ja reitti on mukava. Maantason alapuolen huoneita en tiedä, tai että miten 'kellarilta' siellä sisällä mahdollisesti tuntuu. Yleensä nuo maantason alapuolen huoneet myydään erikseen, joten sellaiseen ei pitäisi vahingossa joutua. Sinänsä maantasossa oleva terassi ei välttämättä ole huono ollenkaan, tosin olisi sekin ehkä kiva tietää ennalta, onko parveke vai terassi.
Themis

ViestiKirjoittaja Alethia » 14.01.2019, 17:42

Minä olin edelliskesänä Rezissä ja olimme päärakennuksen puolella, jossa on hotellihuoneita. Toisessa rakennuksessa on huoneistoja. En osaa tarkalleen sanoa minkälaisia ne maatason alapuolella olevat huoneet ovat, koska itse en ole sellaisessa ollut. Hotelli on kyllä kaikin puolin siisti, viihtyisä ja hyvällä paikalla, joten suosittelen.
Alethia

ViestiKirjoittaja Anitra » 02.02.2019, 12:46

Alethia kirjoitti:Minä olin edelliskesänä Rezissä ja olimme päärakennuksen puolella, jossa on hotellihuoneita. Toisessa rakennuksessa on huoneistoja. En osaa tarkalleen sanoa minkälaisia ne maatason alapuolella olevat huoneet ovat, koska itse en ole sellaisessa ollut. Hotelli on kyllä kaikin puolin siisti, viihtyisä ja hyvällä paikalla, joten suosittelen.

Omaa kokemusta ei ole mutta tuttavat olivat ekalla Pargan reissulla Rezissa.
Heidän huoneensa oli mitä ilmeisimmin entinen varasto koska siinä ei ollut ikkunoita.
Eivät suositelleet tuota majapaikkaa tietenkään. Ovat olleet nyt muutaman kerran Tropicalissa.
Pari vuotta sitten tutustuin henkilöön joka asui Rezissä.
Hänellä oli yksiö "alhaalla" takaihan suuntaan. Ei nyt mitenkään moittinut , oli vain viikon.
Jotain riskejä saattaa olla , Rezissä on kaksi rakennusta, niin kertoivat , eli vanhempi ja uudempi. Ulkoapäin näyttää kyllä kivalta ja on hyvällä paikalla.
Anitra

ViestiKirjoittaja Themis » 09.02.2019, 15:59

No ei tuossa juuri riskejä ole, koska myytäessä sanotaan, että osa yksiöistä on maatasossa ja takapihalle päin En jaksa selata, mutta yleensä tuollaiset ovat myös edullisempia. Ottaa huoneen, niin se on vanhassa talossa (remontoitu, ei kerro enää huoneiden kunnosta), eikä maan tasalla takapihalle päin. Toki niistäkin on osa merelle päin eikä uima-altaalle. Omastani näkyi aikanaan pilkahdus merta, tosin sen verran kaukana että mistään merinäköalasta ei mainittu.
.
Themis

ViestiKirjoittaja Tuulantei » 02.03.2019, 10:51

Meillä on Rezistä varattuna toukokuulle yksiö. Matkavaraukseen pyydettiin näköalaa altaalle päin, ja jos se toteutetaan, ei pitäisi olla riskiä alakerran yksiöistä. Jostain mulle on myös tullut käsitys, että ne takapihan yksiöt ovat Apollomatkoilla myynnissä (ovat myös halvempia kuin AM:lla. Tuosta en mene takuuseen. OIkaiskaa jos olen väärässä.
Tuulantei

Paluu Parga